<- Anasayfaya don

ROG 20. yılını Türkiye'de kutladı

Kaynak: Haberturk Ekonomi - Yayin: 24 Jun 2026 13:55

ASUS Republic of Gamers (ROG), 20. yılını 23 Haziran'da Rahmi M. Koç Müzesi'nde düzenlediği özel bir etkinlikle kutladı. Tayvan'ın ardından ROG 20. yıl kutlamalarına ev sahipliği yapan ilk ülke olan Türkiye'de, markanın bu özel dönüm noktası için hazırladığı Edition 20 koleksiyonu tanıtıldı. Geçmişten günümüze uzanan ROG ürünlerinin de sergilendiği etkinlikte; donanım, sistemler, çevre birimleri ve oyuncu deneyimleri alanındaki yeni nesil çözümler teknoloji meraklılarıyla buluştu.