Gençlerbirliği Kulübü Genel Sekreteri Kaynar, kulübün 18 Temmuz'da olağanüstü genel kurula gideceğini, ilk toplantıda çoğunluk sağlanamaması halinde genel kurulun 25 Temmuz'da yapılacağını söyledi.
Gençlerbirliği Kulübü Genel Sekreteri Kaynar, kulübün 18 Temmuz'da olağanüstü genel kurula gideceğini, ilk toplantıda çoğunluk sağlanamaması halinde genel kurulun 25 Temmuz'da yapılacağını söyledi.