Türkiye'nin 1 Nisan 2016'dan itibaren kullanmaya başladığı 4,5G'de yerlilik oranı geçen yıl sonu itibarıyla yüzde 51'e yükselerek, yüzde 45 olarak belirlenen hedef geçildi.
Türkiye'nin 1 Nisan 2016'dan itibaren kullanmaya başladığı 4,5G'de yerlilik oranı geçen yıl sonu itibarıyla yüzde 51'e yükselerek, yüzde 45 olarak belirlenen hedef geçildi.