TİP Genel Başkanı Erkan Baş, İzmir'de düzenlenen forumda "NATO Zirvesi" üzerinden iktidara yönelik eleştirilerde bulunarak "İnandığım bütün değerler üzerine yemin ediyorum. Bunlar ne yerli ne milli, dibine kadar Amerikancı" dedi.
TİP Genel Başkanı Erkan Baş, İzmir'de düzenlenen forumda "NATO Zirvesi" üzerinden iktidara yönelik eleştirilerde bulunarak "İnandığım bütün değerler üzerine yemin ediyorum. Bunlar ne yerli ne milli, dibine kadar Amerikancı" dedi.